So this is christmas

Sitter uppe och lyssnar på all sorters julmusik, (här är min lista) är inte ett dugg sugen på att sova än. Imorgon åker vi som sagt ut till landstället för att fira jul där. Jag kommer att åka ut på eftermiddagen med mina systrar så på dagen ska jag packa och fixa lite grann eftersom att jag knappt hinner vara hemma innan jag åker iväg igen på innebandycup. 

Ikväll var jag ute på promenad med min hund och dum som jag är så hade jag inget annat än leggings på benen. Jag frös så mycket, fick en stickande känsla och tappade nästan känseln i benen, rätt åt mig som inte tar på mig mer kläder, hahah! På något sätt är det ganska mysigt med sådan kyla (okej, -20 är kanske för mycket), för det finns inte mycket som slår känslan av att komma in i värmen och mysa framför en film med ljus och filtar. 


Jag, Caspar å Felicia i våras

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi, ett sånt sötdjur vi har :)

2010-12-23 @ 07:45:06
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0