I'm back!

Äntligen har jag fixat bloggen, jag hade ingen aning om hur den blev som den blev, alldeles vit och tråkig och ingen hjälp fanns det att få men jag klurade lite grann själv och som ni ser funkade det! En design mer inriktad åt julen med en fin röd färg. Enklare än så här blir det inte, snyggt ändå tycker jag.

Jag fick jullov förra fredagen (17onde) och sen dess har jag bara tagit det lugnt och umgåtts med fina människor. I helgen var jag i Bromma Blocks med Felicia och handlade julklappar, i måndags tränade jag och städade mitt rum, i går var jag med Rebecca i stan och handlade julklappar, senare på kvällen åkte jag över till Maria och Marcus. Jag hjälpte till med att pryda hennes pepparkakor hon gjort och efter det blev jag bjuden på en sen men god middag.



Förra helgen var jag på restaurang och bio med mina systrar. Vi som är Harry Potter-nördar såg så klart den senaste filmen, den var braaa och jag längtar till sista delen kommer ut i sommar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bloggen är fiiin!

2010-12-22 @ 12:56:01
Postat av: Sofia

Taaaack! Måste hålla med faktiskt.

2010-12-22 @ 14:58:24
URL: http://msprettysmile.blogg.se/
Postat av: Maria

Jeeeej! Du är tillbaka !!

Vi ses ikväll :) :)

2010-12-23 @ 07:47:22
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0