Hang with me

Det blir så mycket sämre uppdatering nu innan jullovet, I know! Det beror på högen av läxor och inlämningar jag har + att jag tränar tre gånger i veckan. Efter det måste jag liksom ha lite fritid också. Sitter just nu och skriver på ett geografiprojekt som ska vara inne på måndag, värmde en kopp varm choklad och plugget gick genast mycket bättre. Med härlig musik i lurarna och vetskapen om att det är jul om 23 dagar gör allt mycket lättare. Jag använder knappt min kamera men jag ska försöka ta med den till skolan och se om det blir några roliga bilder. Puss.

Rihannas nya album Loud gillas skarpt! Klicka --> Rihanna – Loud

(Har förresten ingen aning om vad som hände med min bakgrund, den försvann och nu vill ingen annan bild heller sitta där.. Något geni som vet vad som hänt? För designadinblogg.se hjälper inte!)

Kommentarer
Postat av: Maria

Menhallåååå! Vare paus eller stop som gällde egentligen?! Kom tillbaka nuuuu :)

2010-12-22 @ 09:05:38
URL: http://murrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0