Two days left.

Idag lärde man känna lite fler i klassen och efter skolan drog de flesta till Subway vilket jag också gjorde. Efter det åkte jag hem och här var Emelie som jag inte träffat sen jag var i Skåne. Hon åkte med sina kompisar och Caspar till landet, eftersom att han inte kan vara hemma när vi är i Grekland. Det är bara två dagar kvar nu och jag har packat lite smått så jag slipper göra allt på en gång..

Felicia var här ikväll förresten och vi kollade på The Guardian, en väldigt bra film men det blev lite långtråkigt mot slutet.. Nu måste jag sova!


Min efterlängtade skjorta kom på posten idag! Även den vita koftan jag visade förut och ett par strumpbyxor. Resten kommer nog i september!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin skjorta! Fint bälte! Och fin frisyr!



/ Emelie (sitter vid din dator och orkade inte ändra namn...)

2010-08-24 @ 13:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0