Om en vecka!

Blogglusten kommer lite då och då.. Vill skriva ibland men jag vet inte om vad så då är det bättre att avstå egentligen men jag gör ett litet undantag. :)

Om en vecka börjar skolan och jag har seriöst inte förstått det än! :o Det ska bli så himla skönt att komma tillbaka till vanorna igen, är ganska trött på lovet nu. Ska bli roligt att träffa alla nya i klassen och lärarna! Några dagar senare - den 19onde åker jag till Grekland dessutom! Ska bli skönt att få riktigt mycket sol och bad som ett slut på den här tråkiga sommaren i Sverige.

I övermorgon ska jag springa Iform-loppet som är i Sundbyberg, jag ska springa 5 km och kommer springa med Linda, det ser jag fram emot även fast jag inte tränat så mycket på sistone.


Jag och Sanna i Rålis i juni/juli någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0