Möblerat om

Igår möblerade jag om i mitt rum och jag blev väldigt nöjd! Jag kände att det behövdes en förändring, och nu ser det nästan större ut och det är mysigare. Sängen står vid fönstret nu och skrivbordet vid dörren, sen är det några andra små förändringar. Det som jag inte räknat med var att det blev väldigt kallt att sova under fönstret för det var inte varmt i natt inte.. Så nu är jag förkyld. Har varit torr i halsen hela dagen och febrig. Får hoppas på att det går över för imorgon ska jag ju springa Iform-loppet! Så håll tummarna för mig.

HOFFMAESTRO - I'm not leaving now <3 Lyssna på den

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aj då! Men visa rummet!

2010-08-10 @ 20:12:38
URL: http://wargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0