Iformloppet

Igår var det dags att springa Iformloppet! Jag sprang med Linda men vi kom ifrån varandra efter några km. Det var inte en särskilt bra idé att ha loppet i Sundbyberg för gatorna var för trånga, det var inte förrän efter 3 km som jag kunde springa utan att behöva springa in i någon.

När jag såg målet fick jag en sån himla energi att jag sprang förbi alla som såg ut att röra sig som sköldpaddor, haha så kändes det i alla fall.. Väl i mål fick vi en varsin väska fyllt med lite grejer, efter någon halvtimme drog vi oss hem.

Jag kom in på 32 minuter, det känns bra och jag slutade aldrig att jogga/springa. Ett bra resultat efter en sommar med knappt någon träning.


Svettig, trött och glad!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra Sofia! Jag får börja variera min friskisgympa med löpning så kan vi systrar springa ett lopp tillsammans en vacker dag....

2010-08-12 @ 19:30:42
URL: http://wargard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0