En måndag.

Det har varit en väldigt rolig dag! Den började med upprop i klassrummet och jag upptäckte att det var fyra eller fem killar och runt 20 tjejer (!). Vår coach var hur trevlig som helst och skolan är så fräsch. Efter vi varit där i två timmar ungefär drog jag till Café 60 med Felicia och Malin (vi kom i samma klass!), vi satt och pratade om sommaren för det mesta. Vi bestämde oss för att åka till Kista eftersom både jag och Malin skulle köpa kameror, väl framme på OnOff fick jag tag på kameran jag sökte så den köpte jag! Malin köpte en systemkamera och efter det åkte vi hemåt åt varsitt håll.

Senare på kvällen kom Felicia på att hon behövde köpa en ram så vi två åkte till Kista igen strax före stängning. Ändå hann jag köpa en almanacka och en svart långklänning (som jag letat efter hela sommaren, det var den sista i butiken!) + ett skärp.


Sony DSC-W390


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0