Om gymnasium

Sitter och kollar runt på gymnasiesidorna.. Jag kom in på alla mina fyra val, poängen är mycket lägre än vad mina är, så jag är tveksam. Det handlar inte bara om det utan jag är inte helt nöjd med mitt första val, usch. Allt det där jobbiga som var innan förra valet har kommit tillbaka och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag är säker på att det blir bra till slut men jag vill känna mig helt nöjd nu.. Har ju några veckor kvar till det ska vara klart så jag hinner tänka, men att känna att jag inte riktigt vet gör mig galen..

Hur går det för er andra med gymnasievalen? Har ni kommit in i skolorna ni valt? Nöjda/onöjda?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gå på öppet hus om du kan! Och fråga massa frågor till eleverna! Det bästa och sämsta med skolan, varför de valde skolan... osv...

2010-04-20 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0