Balklänning beställd

Sådärja! En balklänning är nu beställd och ska komma hem inom några dagar, känns bra. Jag gillar den väldigt mycket så jag hoppas den sitter lika bra på mig och ser likadan ut. Nu återstår bara skor och kanske några smycken att köpa.

Nu ska jag snart äta middag, tur det, hungrig som jag är. Efter det ska jag sätta igång med att plugga historia. Det handlar om andra världskriget och jag har lärt mig väldigt mycket, det mesta från dokumentärfilmer på lektionerna och vi såg även Schindlers List, jag har faktiskt lånat boken och ska snart läsa den, jag är väldigt intresserad av allt det här. Idag kollade vi en bit på Saving Private Ryan och jag blev väldigt gripen av den lilla biten vi såg, en film jag måste se någon dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sida beställde du från? :)

2010-04-20 @ 18:44:29
Postat av: Sofia

Nelly :)

2010-04-20 @ 19:16:53
URL: http://msprettysmile.blogg.se/
Postat av: Someone y know ;)

kan du visa en bild på din balklänning Sofia? =)

Tack på förhand ;)

2010-04-21 @ 18:45:19
Postat av: Sofia

Skriv ditt namn om vi känner varandra? :) Det var ju ingen pinsam fråga direkt!



Jag väljer att vänta med att visa den, men om du vill att jag ska visa för att du inte ska köpa likadan kan jag säga att den är från märket VILA.

2010-04-21 @ 22:36:35
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0