Attans

Attans... Min klänning jag beställde till balen kom hem idag och den var inte lika fin på mig. Den var för stor/lång nertill så den får åka tillbaka... Himla synd för den var fin upptill och i superskönt material. Nu ska jag kolla runt efter nya klänningar, beställer förhoppningsvis en ny ikväll.

Övrigt då... Sammanlagt 4 ½ timmars hålltimme idag! Jättekul. På idrotten sprang vi runt Lötsjön och spelade fotboll, det var kul faktiskt. Nu ska jag fortsätta med sökandet efter klänning och sedan plugga. Pusspåree

Kommentarer
Postat av: Leyla

Var lite kreativ! Sy och fixa den!:D

haha ska jag säga som inte ens kan sy... Lycka till med klänningen snygging!

2010-04-28 @ 19:35:15
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0