Gymnasievalet stressar mig

Jag blir lite smått stressad pågrund av gymnasievalet.. Det jag helst vill är att komma in på Jensen Västra med samhällsvetenskap inriktning beteendevetenskap. Det är liksom det enda jag är helt säker på, jag vet inte något annat jag vill gå på, så just nu försöker jag läsa runt på så många olika sidor som möjligt, jag måste ha fler val ju.. Jag är sugen på samhällsvetenskap med idrott också men gaah jag vet inte! JOBBIGT allt blev..
Jag har icke många läsare men ni som läser, vad funderar ni på då?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Klara :)

2009-12-22 @ 19:43:18
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-22 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0